Friday 26 September 2014

WAJIB TENGOK!! KOLEKSI GAMBAR BERPAKAIAN TP TELANJANG!!!






Sering kali kita mendengar dan membaca orang-orang di sekeliling, mutual-mutual friend, mahupun orang yang kita following, ada di antara mereka sering kali mengikatkan gadis-gadis melayu supaya ‘memakai tudung’. Penulis amat gembira dengan situasi ini kerana peringatan dan pesanan seperti sememangnya penting untuk disampaikan dari semasa ke semasa bagi menyedarkan gadis-gadis melayu kita untuk bertudung apabila keluar dari rumah.





Walaubagaimana pun, tidak disangka-sangka masalah atau konflik yang lebih besar muncul apabila kita hanya memasksa mereka memakai tudung. Hal ini kerana, mereka tidak tahu bahawa, Islam tidak pernah menyuruh penganutnya untuk memakai tudung. Akan tetapi, Islam mensyariahkan agar penganutnya menutup aurat.

Inilah perkara yang berlaku, jika pengetahuan tentang agama begitu cetek, sudah pasti kita tidak dapat lari daripada melakukan perkara mungkar. Lihatlah gambar-gambar di bawah ini, inilah yang terjadi. Mereka semua dilihat amat bagus dari atas, memakai tudung, tapi apakah ertinya bertudung jika begini?









No comments:

Post a Comment

Close